Podrška za VELUX ACTIVE with NETATMO

Najpopularniji videozapisi



Kompatibilnost

Je li aplikacija dostupna za moj telefon?

Koliko korisnika (ili instanci aplikacije) mogu povezati na svoj pristupnik VELUX ACTIVE?
S koliko domova mogu upravljati s pomoću aplikacije?
Koji su zahtjevi za upotrebu usluge VELUX ACTIVE with NETATMO?    Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Koja vrsta Wi-Fi mreže je potrebna?
Kojim se VELUX proizvodima može upravljati s pomoću usluge VELUX ACTIVE with NETATMO?   Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
S koliko se proizvoda može upravljati s pomoću usluge VELUX ACTIVE with NETATMO?

Mogu li se koristiti uslugom VELUX ACTIVE with NETATMO ako imam ručni VELUX krovni prozor?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE

Koliko senzora mogu dodati svojem pristupniku VELUX ACTIVE?
Koliko prekidača mogu dodati svojem pristupniku VELUX ACTIVE?

Moja instalacija

Imam problema s instaliranjem početnog paketa VELUX ACTIVE with NETATMO. Što trebam učiniti?   Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Gdje mogu pronaći MAC adresu i/ili serijski broj proizvoda?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Kako mogu preuzeti aplikaciju?
Mogu li instalirati VELUX ACTIVE with NETATMO bez senzora?
Kako novi korisnik može pristupiti aplikaciji i mojem rješenju VELUX ACTIVE with NETATMO?
Imam novi telefon ili tablet. Kako mogu pristupiti svojem postojećem rješenju VELUX ACTIVE with NETATMO?
Mogu li Apple i Android telefon istodobno povezati s uslugom VELUX ACTIVE with NETATMO?
Kako mogu znati ima li pristupnik propisno napajanje?
Gdje trebam postaviti pristupnik?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Trebam li električara za postavljanje usluge VELUX ACTIVE with NETAMTO?
Kupio/kupila sam novi VELUX ACTIVE with NETATMO kako bi zamijenio/zamijenila stari. Kako mogu prenijeti svoje stare podatke?
Ne mogu pronaći ni konfigurirati svoju Wi-Fi mrežu tijekom instalacije. Što trebam učiniti?
Imam slab Wi-Fi signal. Kako ga mogu pojačati?
Promijenio/promijenila sam svoju pristupnu šifru za Wi-Fi ili sam se preselio/preselila. Kako mogu ažurirati Wi-Fi konfiguraciju?   Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Pristupnik ne otkriva moj senzor ili prekidač za odlazak. Što trebam učiniti?
Gdje trebam postaviti senzore?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Gdje trebam postaviti prekidač za odlazak?
Koliki je maksimalan radni domet između senzora / prekidača za odlazak i pristupnika?
Imam slab signal iz senzora / prekidača za odlazak. Kako ga mogu pojačati?
Kako da odaberem proizvod(e) kojim(a) treba upravljati senzor?
Kako da instaliram dodatni senzor?   Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Kako mogu ukloniti senzor?
Kako mogu premjestiti senzor u drugu prostoriju?
Mogu li s pomoću jednog senzora kontrolirati više prostorija?
Kako da instaliram dodatni senzor za odlazak?
Koliki je maksimalan upravljački domet između pristupnika i proizvoda?

Trebam li ponovno postaviti sve krovne prozore za postavljanje usluge VELUX ACTIVE with NETATMO?

Upravo sam kupio/kupila novi prozor ili proizvod za zaštitu od sunca. Kako da ga uparim s daljinskim upravljačem?
Upravo sam kupio/kupila novi prozor ili novi proizvod za zaštitu od sunca; kako ga mogu dodati VELUX ACTIVE pristupniku?
Koliko mogu ažurirati VELUX ACTIVE pristupnik?
Kako mogu ponovno postaviti pristupnik na tvorničke postavke?

Korištenje mojom aplikacijom

Gdje mogu vidjeti Uvjete upotrebe za VELUX ACTIVE?

Gdje mogu vidjeti razinu kakvoće zraka u svojem domu?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE

Gdje mogu vidjeti mjerenja svakog od senzora?
Koja je dobra razina unutarnje temperature?
Kako mogu promijeniti iz stupnjeva Fahrenheita u Celzijusa i obrnuto?
Koja je dobra razina unutarnje vlage?
Koja je dobra razina unutarnjeg CO2?
Gdje mogu provjeriti razinu baterije / radijski signal pristupnika i daljinskih upravljača?
Kako u aplikaciji mogu vidjeti drugi dom?
Zaboravio/zaboravila sam lozinku za svoj račun, što trebam učiniti?
Koliko mogu podijeliti pristup za uslugu VELUX ACTIVE?
Kako mogu ažurirati aplikaciju na najnoviju verziju?
Kako upravljam VELUX krovnim prozorom ili proizvodom za zaštitu od sunca do željenog položaja?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Kako zaustavljam prozor ili proizvod za zaštitu od sunca koji radi?
Kako privremeno zaustavljam automatsko upravljanje prozorom?
Kako otvaram prozor u ventilacijski položaj?
Kako da pronađem točan prozor ili proizvod za zaštitu od sunca kojim treba upravljati u aplikaciji?
Mogu li definirati grupu proizvoda kojima se može zajednički upravljati?
Zašto ne mogu pristupiti prozoru ili proizvodu za zaštitu od sunca iz aplikacije, već njime automatski upravlja usluga VELUX ACTIVE with NETATMO?
Mogu li izmijeniti zadane postavke za automatsko upravljanje?
Kako mogu preimenovati svoj dom, prostorije ili proizvode?
Mogu li izraditi obavijest da me upozori kad se istroše baterije senzora?
Kako upravljam svojim preferencijama o obavijestima ili kako da izradim prilagođene obavijesti?
Čemu služe gumbi za brze radnje „Sunce” i „Mjesec”?
Mogu li izmijeniti funkcionalnost gumba za brze radnje?
Čemu služe gumb za brzu radnju „Zaključavanje” i prekidač za odlazak?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Zašto ne mogu otključati svoje dom s pomoću aplikacije (siva ikona za otključavanje)?
Zašto se moj dom otključava kad otvorim prozor daljinskim upravljačem?

Mjerenja i automatizacija

Kako algoritam VELUX ACTIVE with NETATMO upravlja mojom unutarnjom klimom?
Mogu li izmijeniti način na koji algoritmi upravljaju krovnim prozorom i zaštitom od sunca?
Uzima li se algoritam u obzir čimbenike vanjskog vremena, kao što su vjetar, hladnoća i toplina?

Hoće li se krovni prozor automatski otvoriti čak i ako pada kiša?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE

Kako mogu odabrati krovne prozore kojima upravlja usluga VELUX ACTIVE with NETATMO?
Hoće li VELUX ACTIVE with NETATMO nastaviti raditi tijekom prekida internetske veze ili nestanka napajanja?
Može li se VELUX ACTIVE with NETATMO upotrebljavati tijekom zime?
Moje automatsko upravljanje prelazi u sigurni način rada nakon nestanka napajanja. Što trebam učiniti?
Mogu li postaviti krovni prozor da se automatski zatvara nakon unaprijed određenog razdoblja?
Koje je maksimalno vremensko razdoblje za automatsko zatvaranje prozora?
Moli li definirati svoj raspored za otvaranje i zatvaranje krovnih prozora i/ili proizvoda za zaštitu od sunca?
Mogu li isključiti VELUX ACTIVE with NETATMO radi zaustavljanja automatskog upravljanja krovnim prozorima ili proizvodima za zaštitu od sunca?
Mogu li isključiti automatsko upravljanje tijekom noći?  Pokreni videozapis VELUX ACTIVE
Mogu li isključiti uslugu VELUX ACTIVE with NETATMO u jednoj prostoriji i ostaviti je uključenom u drugoj prostoriji?
Kako usluga VELUX ACTIVE with NETATMO mjeri temperaturu prostorije?
Temperatura prikazana u aplikaciji razlikuje se od mjerenja drugog termometra. Što trebam učiniti?
Kako usluga VELUX ACTIVE with NETATMO mjeri razinu vlage u prostoriji?
Kako usluga VELUX ACTIVE with NETATMO mjeri razinu ugljičnog dioksida (CO2) u prostoriji?
Moj senzor ne radi. Što trebam učiniti?
Ne vidim mjerenje razine kiše u aplikaciji. Što mogu učiniti?
Određena mjerenja senzora nisu prikazana. Što ja mogu učiniti?
Koliko često moram zamijeniti baterije u senzoru i prekidač za odlazak?

Moji podaci

Koje osobne podatke i podatke o proizvodima pohranjuje VELUX Grupa i koliko se dugo čuvaju ti podaci?
Gdje se pohranjuju moji osobni podaci?
Jesu li moji osobni podaci vidljivi drugima?
Koje podatke prikuplja VELUX ACTIVE with NETATMO i kako se njima koristi?
Kako mogu primiti kopiju svojih osobnih podataka?
Kako mogu promijeniti svoju adresu e-pošte i druge osobne podatke?
Kako mogu izbrisati svoje osobne podatke?
Što trebam napraviti ukoliko primijetim povredu osobnih podataka ili sumnjam na kršenje prava o zaštiti privatnosti?

HomeKit

Što je Apple HomeKit?
Kako mogu najbolje iskoristiti Apple HomeKit?
Moji VELUX krovni prozori pravilno su upareni s uslugom VELUX ACTIVE with NETATMO, ali ne rade s Apple HomeKit. Što trebam učiniti?
Zašto se moj dom otključava kad otvorim prozor s pomoću usluge Apple HomeKit?
Apple HomeKit ne radi kad nisam kod kuće. Što trebam učiniti?
Ne mogu upravljati VELUX krovnim prozorom i zaštitom od sunca upotrebom Siri glasovnog upravljanja. Što trebam učiniti?
Gdje mogu pronaći Apple HomeKit kod za postavljanje za VELUX ACTIVE with NETATMO?
Kako mogu podijeliti upravljanje uslugom Apple HomeKit?
Mogu li dodati pristupnik aplikaciji Apple HomeKit bez instaliranja aplikacije?
Kamo mogu ažurirati svoju Wi-Fi konfiguraciju ako se ne koristim aplikacijom VELUX ACTIVE?
Kamo mogu ažurirati svoju Wi-Fi konfiguraciju ako se ne koristim aplikacijom VELUX ACTIVE?