Podrška za VELUX ACTIVE with NETATMO

Najčešća pitanja

VELUX ACTIVE ima ograničenje od pet prekidača kod odlaska po gatewayu.
Ako je potrebno više od pet prekidača, morate podijeliti kuću u dva dijela i koristiti se jednim gatewayom za svaki dio.
Postavite gateway na centralno mjesto u svom domu kako biste osigurali stabilnu bežičnu vezu sa svim svojim VELUX proizvodima i svojim Wi-Fi usmjerivačem. Jačina Wi-Fi signala može se prikazati unosom: „Postavke > Upravljanje domom” u vašoj VELUX aplikaciji. Nakon određivanja optimalnog položaja možete postaviti gateway na zid koristeći montažne nosače.

Ako želite upotrijebiti VELUX ACTIVE kako biste stvorili zdraviju klimu u unutarnjem prostoru, ali nemate električni krovni prozor, možete dodati solarni set za elektrifikaciju KSX s motorom za ručne krovne prozore. Pronađite više informacija o električnim proizvodima i kompatibilnosti.

 

Kako biste gateway povezali s novom Wi-Fi pristupnom točkom (routerom), idite u aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Gateway > Postavi Wi-Fi”. Sada ćete biti vođeni da ponovno unesete pristupnu šifru svoje Wi-Fi pristupne točke.

Kako biste postigli najbolje uvjete za točna mjerenja, postavite senzor u skladu sa sljedećim smjernicama:
  ​– Postavite senzor na dohvat ruke na odgovarajuću visinu na zidu (90 – 170 cm)
  – Ne postavljajte senzor na unutrašnju stranu vanjskog zida
  – Ne postavljajte senzor na izravnu sunčevu svjetlost
  – Ne postavljajte senzor iznad grijaćih elemenata ili radijatora
  – Ne postavljajte senzor iza zastora, namještaja ili drugih prepreka

Gumb za zaključavanje i prekidač za odlazak upotrebljavaju se za postavljanje VELUX ACTIVE upravljanja unutarnjom klimom u siguran način rada (tijekom odsutnosti) kada niste kod kuće. Vaši su prozori tada ograničeni na samo na ventilaciju kroz preklop / bez otvaranja (prozori bez preklopa). Pritiskom na „zatvoreno zaključavanje” postavlja se sigurni način rada / način rada tijekom odsutnosti. Pritiskom na „otvoreno zaključavanje” postavlja se neosigurani način rada / način rada tijekom prisutnosti.

Napomena: postavljanje stanja u aplikaciji jednako je pritiskanju prekidača za odlazak.

Ako je vaš gateway već instaliran, možete pronaći MAC adresu u aplikaciji . Idite u: Postavke > Upravljanje domom > Gateway > MAC adresa i potražite 12-znamenkasti kod: „70: ee :50: xx: xx: xx”.
Ako niste instalirali gateway, možete pronaći MAC adresu ispisanu na stražnjoj strani gateway uređaja. Potražite 7-znamenkasti ko u formatu „"g: xx: xx: xx” (zadnji dio serijskog broja gateway uređaja koji se nalazi u trećem retku).
Aplikacijom ili daljinskim upravljačem možete upravljati svojim VELUX prozorom ili proizvodom za zaštitu od sunca kako biste ga postavili u željeni položaj. U aplikaciji odaberite prostoriju i pomaknite se prema dolje dok ne uočite proizvod kojim želite upravljati. Povucite upravljački kotačić na upravljačkoj traci kako biste prozor postavili u željeni položaj. Otpustite upravljački kotačić kako biste pokrenuli pomicanje. Pomicanje uvijek možete zaustaviti pritiskom gumba „Stop”.

Napomena: Brzo upravljanje možete postići pritiskom na ikone proizvoda sa svake strane klizača - proizvod će tada izravno preći u krajnji položaj.

Kako biste svojem VELUX ACTIVE rješenju dodali dodatni senzor, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Instaliraj nove proizvode > Instaliraj dodatni prekidač” i slijedite upute.

Guidance for Setup

Tehničke specifikacije

DIMENZIJE
Gateway: 94,1 X 94,1 X 28,6 mm 
Senzor: 116,3 X 80,3 X 18,3 mm
Prekidač kod odlaska: 80,2 X 80,2 X 14,3 mm

MJERENJA SENZORA
Temperatura: od 5 °C Do 45 °C, točnost: +- 0.3 °C.
Vlažnost: od 0 do 100 %, točnost: +- 3 %. 
Razina C02: od 0 do 5000 ppm, točnost: +- 50 ppm ili +- 5 %

NAPAJANJE
Gateway: dovod struje
Senzor: 3AA baterije
Prekidač kod odlaska: 2AA baterije

POTREBNA OPREMA
Sigurna internet veza.
Javni hotspot nije podržan.
Automatizacija i ručno upravljanje putem daljinskih upravljača će raditi i bez internet veze.
Za upravljanje putem aplikacije je nužna internet veza.

BESPLATNA APLIKACIJA
Bez troškova za korištenje
Dostupna u App Store / Google Play

SPECIFIKACIJA VEZE
Između gatewaya i interneta: Wi-Fi 802.11 b/g/n (2.4GHz) 
Otvoreno/WEP/WPA/WPA2-osobno (TKIP i AES) 
Između gatewaya i krovnih prozora, sjenila i roleta: io-Homecontrol® 868Hz (EU) 2,4GHz (US) 
Između gatewaya i senzora unutarnje klime i prekidača kod odlaska: radijski dugi valovi 868 MHz (EU) 922 MHz (US) 921 MHz (Jap) 

SADRŽAJ PAKIRANJA
• 1 upute za ugradnju
• 1 gateway
• 1 senzor unutarnje klime
• 1 prekidač kod odlaska
• kabel za napajanje
• baterije (2 x AAA i 3 x AA) 
• 5 x vijaka i 5 x tipla
• 2 x obostrano ljepljiva traka

KOMPATIBILNOST
iOS 9,0 minimalno 
Android 5.0 minimalno

Kompatibilnost

Aplikacija je dostupna za sustav iOS 9.0 ili noviji na usluzi Apple App Store i za sustav Android 5.0 ili noviji na usluzi Google Play. Aplikacija se koristi za VELUX App Control i VELUX ACTIVE with NETATMO.
Možete povezati do 15 korisnika na jedan gateway.
Iz aplikacije možete upravljati s najviše pet različitih domova.
Za aplikacije VELUX ACTIVE with NETATMO i VELUX App Control potrebna je osobna Wi-Fi mreža. Ne može se konfigurirati na javnoj pristupnoj točki ili mreži poduzeća. Potrebna vam je Wi-Fi veza od 2,4 GHz (802,11 b/g/n) s WEP, WPA ili WPA2 sigurnosnim postavkama privatne mreže.
Aplikacije VELUX ACTIVE i VELUX App Control mogu kontrolirati do 200 proizvoda. Apple HomeKit podržava najviše 100 proizvoda.

Ako želite upotrijebiti VELUX ACTIVE kako biste stvorili zdraviju klimu u unutarnjem prostoru, ali nemate električni krovni prozor, možete dodati solarni set za elektrifikaciju KSX s motorom za ručne krovne prozore. Pronađite više informacija o električnim proizvodima i kompatibilnosti.

 

Možete dodati najviše deset senzora na jedan gateway VELUX ACTIVE. Ako je potrebno više od deset senzora, morate podijeliti kuću u dva dijela i koristiti se jednim pristupnikom za svaki dio.
VELUX ACTIVE ima ograničenje od pet prekidača kod odlaska po gatewayu.
Ako je potrebno više od pet prekidača, morate podijeliti kuću u dva dijela i koristiti se jednim gatewayom za svaki dio.
Od danas, VELUX ACTIVE with NETATMO je kompatibilan s Apple HomeKit i Google Home. Amazon Alexa još nije podržan jer Amazon ne nudi mogućnost za Windows kao dio njihovog rješenja. To znači da Amazon Alexa ne može otvoriti i zatvoriti prozore iz svog sustava.

Moja instalacija

A bug has occurred in iOS 14.2, preventing the full Wi-Fi configuration of VELUX ACTIVE.

NOTE:

This does NOT impact the day-to-day use of your VELUX ACTIVE app. Only the initial product setup and its Wi-Fi reconfiguration are affected.

If you have updated your iOS device to 14.2, here is a workaround to help you set up VELUX ACTIVE:


USE THE iOS Wi-Fi SETTINGS

You can use the iOS Wi-Fi settings to configure your product. Please follow the steps below.

  1. Open your VELUX ACTIVE app.

  2. If you are:
    1. Trying to reconfigure the Wi-Fi of your product, go to Settings > Home Management > VELUX Gateway > Setup Wi-Fi.
    2. Setting up the product for the first time, select VELUX ACTIVE in the list.

  3. Follow the steps within the app to put VELUX ACTIVE in Wi-Fi configuration mode.

  4. When you can see this screen, go to your iOS Wi-Fi settings WITHOUT force quitting the VELUX ACTIVE app. 


  5. Wait for your product to appear in the “Set up new device” section of the screen (this might take a few minutes).


  6. Select your Wi-Fi network in the list and press “Next”.


  7. When the “Setup Complete” screen appears, immediately return to the VELUX ACTIVE app.


  8. Follow the steps in the app to finish the setup.

If you use an Android device or an iOS device that has not been updated to iOS 14.2, you can complete the installation of VELUX ACTIVE without going through these steps. 

VELUX ACTIVE with NETATMO i VELUX App Control mogu pronaći VELUX proizvode (i odabrane Somfy proizvode) samo pomoću protokola bežične komunikacije io-homecontrol.
Vodoravne tende nisu kompatibilne.

VAŽNO: Prije početka instalacije provjerite jesu li vaš VELUX daljinski upravljač ili zidni prekidač pravilno upareni s proizvodom i u potpunosti funkcionalni. NEMOJTE resetirati svoj gateway ako niste provjerili sve sljedeće korake:

Korištenje daljinskog upravljača sa zaslonom i povratnim informacijama (dvosmjerno):
1. Provjerite može li se svim proizvodima koje prepoznaje daljinski upravljač upravljati s mjesta na kojem je postavljen gateway.
- Ako dobijete povratnu informaciju „bez kontakta”, pokušajte se približiti proizvodu i pokušajte ponovno - kad uspije, pomaknite gateway na ovo mjesto.
- Ako dobijete „pogrešan sigurnosni ključ”, provjerite upute daljinskog upravljača kako doći do novog i valjanog sigurnosnog ključa.
2. Provjerite imate li glavnu upravljačku jedinicu za cijelu kuću ili upravljačke jedinice za pojedine sobe.
- Ako imate „glavnu upravljačku jedinicu”, uvijek je koristite za registraciju proizvoda.
- Ako imate upravljačke jedinice za pojedine sobe, počnite dodavati proizvode prvog daljinskog upravljača u svoju aplikaciju i završite postavljanje samo s tim proizvodima. Da biste dodali preostale proizvode, idite na: Postavke>Instaliranje novih proizvoda>Instaliranje novog prozora>Dalje i slijedite upute u aplikaciji. Napomena: Upute za daljinski upravljač malo se razlikuju jer sada poravnavate sigurnosne ključeve tijekom postupka.
3. Provjerite jeste li u aplikaciji odabrali ispravnu opciju upravljanja (jednosmjerni upravljači nalaze se pritiskom na gumb „Nemam te daljinske upravljače”).
4. Pokušajte zatvoriti aplikaciju i ponovno je otvoriti da biste vidjeli imate li nedovršenu instalaciju. Ako imate, dovršite instalaciju.

Upotreba zidnog prekidača bez povratne informacije (jednosmjerna) ILI kombinacija daljinskih upravljača za upravljanje? (jednosmjerni i dvosmjerni):
1. Provjerite imate li bilo koji dvosmjerni daljinski upravljač uparen sa svojim proizvodima. Ako imate, upotrijebite to prilikom dodavanja proizvoda na gateway (pogledajte gore).
2. Provjerite može li se svim proizvodima koje prepoznaje zidni prekidač upravljati s mjesta na kojem je postavljen gateway. Ako ne možete upravljati proizvodima, pokušajte se približiti proizvodu i pokušajte ponovno - kad uspije, pomaknite gateway na ovo mjesto. Inače, provjerite upute daljinskog upravljača za upravljač? za uparivanje zidnog prekidača s proizvodom.
3. Provjerite kreće li se proizvod naprijed-natrag kako biste naznačili da je registracija spremna kad pritisnete gumb zupčanika (na kontrolama starijih daljinskih upravljača? Pritisnite gumb za resetiranje) na zidnom prekidaču. Ako se proizvod ne kreće, pokušajte još jednom pritisnuti gumb zupčanika (na starijim daljinskim upravljačima? pritisnite gumb za resetiranje) na zidnom prekidaču.
4. Provjerite jeste li u aplikaciji odabrali ispravnu opciju upravljanja (jednosmjerni upravljači nalaze se pritiskom na gumb „Nemam te daljinske upravljače”).
5. Pokušajte zatvoriti aplikaciju i ponovno je otvoriti da biste vidjeli imate li nedovršenu instalaciju. Ako imate, dovršite instalaciju.

Ako gornji koraci ne riješe vaš problem, nažalost prisiljeni ste na tvorničke postavke vaših VELUX proizvoda koje nije pronašao gateway. Imajte na umu da vam je potreban fizički pristup vašem proizvodu za vraćanje na tvorničke postavke.
Nakon resetiranja proizvoda, nijedna od vaših prethodnih kontrola za ovaj proizvod više nije funkcionalna. Slijedom toga, svoju upravljačku jedinicu morate ponovno upariti s proizvodom - pogledajte upute za prozor/dodatnu opremu kako resetirati proizvod i nakon toga uparite upravljačku jedinicu.
Ako je vaš gateway već instaliran, možete pronaći MAC adresu u aplikaciji . Idite u: Postavke > Upravljanje domom > Gateway > MAC adresa i potražite 12-znamenkasti kod: „70: ee :50: xx: xx: xx”.
Ako niste instalirali gateway, možete pronaći MAC adresu ispisanu na stražnjoj strani gateway uređaja. Potražite 7-znamenkasti ko u formatu „"g: xx: xx: xx” (zadnji dio serijskog broja gateway uređaja koji se nalazi u trećem retku).
Za uređaje sa sustavom iOS (Apple) posjetite Apple App Store, a za uređaje sa sustavom Android posjetite Google Play. Potražite VELUX ACTIVE with NETATMO i preuzmite aplikaciju. Ova se aplikacija koristi i za VELUX ACTIVE i za VELUX App Control.
Da, moguće je ali se preporučuje instalirati senzor u svakoj prostoriji kako biste uživali u punim pogodnostima VELUX ACTIVE kontrole  unutarnje klime. Možete preskočiti registriranje senzora tijekom instalacije ako odaberete „Gotovo je” kad u aplikaciji budete zatraženi da umetnete baterije u prekidače/senzore, a zatim pritisnite „Svi moje prekidači i senzori su ovdje” nakon dovršetka pretrage.
Postoje dva načina za dodavanje novog korisnika postojećem rješenju VELUX ACTIVE ili VELUX App Control:
1. Novi korisnik dobiva informacije o e-pošti i lozinki računa te se jednostavno prijavljuje u isti račun kao postojeći korisnik.
2. Postojeći korisnik može pozvati novog korisnika i odobriti mu pristup. To se vrši u aplikaciji u: „Postavke > Upravljanje gostima > Pozovi korisnika”.

Napomena: Kako bi VELUX ACTIVE i VELUX App Control ostali sigurni, novi korisnik mora preuzeti ključ za provjeru autentičnosti od gateway uređaja radi dobivanja punog pristupa (pritisnite crvenu traku upozorenja na zaslonu sobe i slijedite upute u aplikaciji).
Možete preuzeti aplikaciju na svojem novom uređaju i prijaviti se u svoj postojeći račun.

Napomena: Kako bi VELUX ACTIVE i VELUX App Control ostali sigurni, novi korisnik mora preuzeti ključ za provjeru autentičnosti od gateway uređaja radi dobivanja punog pristupa (pritisnite crvenu traku upozorenja na zaslonu sobe i slijedite upute u aplikaciji).
Da, uslugama VELUX ACTIVE i VELUX App Control može se pristupiti s bilo kojeg mobilnog uređaja - Apple ili Android.
Na svom gateway uređaju trebali biste vidjeti bijelo LED svijetlo pored priključka kabela za napajanje. Provjerite je li električni kabel spojen na gateway i je li električni prekidač UKLJUČEN. Ako je već spojen, isključite gateway na 10 sekundi i ponovno ga priključite.
Postavite gateway na centralno mjesto u svom domu kako biste osigurali stabilnu bežičnu vezu sa svim svojim VELUX proizvodima i svojim Wi-Fi usmjerivačem. Jačina Wi-Fi signala može se prikazati unosom: „Postavke > Upravljanje domom” u vašoj VELUX aplikaciji. Nakon određivanja optimalnog položaja možete postaviti gateway na zid koristeći montažne nosače.
Morate stvoriti novu instalaciju pri zamjenjivanju pristupnika. Iz sigurnosnih razloga, ne možete prenositi informacije iz jednog pristupnika u drugi, ali možete zadržati postojeći VELUX račun za novi gateway.
Da biste povezali VELUX ACTIVE ili VELUX App Control, morate imati Wi-Fi mrežu od 2,4 GHz (b/g/n). U slučaju da koristite dvopojasni Wi-Fi usmjerivač, osigurajte da mreže od 2,4 GHz i 5 GHz imaju pojedinačna imena (SSID). Ako koristite Wi-Fi repetitore, produžitelje ili pojačala, osigurajte da svaka pristupna točka također ima jedinstveni naziv (SSID).
Prihvatljiva mrežna sigurnost može biti otvorena, WEP, WPA ili WPA2-osobna (TKIP i AES).

Nekompatibilne Wi-Fi mreže su:
- Javne i poslovne mreže s filtriranjem komunikacijskog priključka.
- Mreže koje koriste samo opseg od 5 GHz.
- Mreže iza portala za provjeru autentičnosti.

Prije početka instalacije provjerite je li vaš pametni telefon pravilno povezan s funkcionalnom Wi-Fi mrežom.
Zatim slijedite ove korake:

1. Ponovno pokrenite Wi-Fi usmjerivač i pametni telefon.
2. Provjerite je li gateway povezan na napajanje (mala bijela LED lampica svijetli pored električnog kabela)
3. Ako u svojoj mreži imate Wi-Fi pojačivače/repetitore, provjerite povezuje li se gateway s pristupnom točkom najjačim signalom i ima li jedinstveno ime (SSID).

Ako gornji koraci ne riješe vaš problem, provjerite može li se vaš VELUX gateway povezati putem pristupne točke koju pruža drugi telefon povezan na 4G mobilnu podatkovnu mrežu. Ako je veza pristupne točke moguća, provjerite postavke usmjerivača povezivanjem na stranicu za konfiguraciju usmjerivača (pogledajte korisnički priručnik usmjerivača).

- Ažurirajte usmjerivač na najnoviju verziju firmvera.
- Definirajte jednostavniju Wi-Fi lozinku bez posebnih znakova.
- Osigurajte da na usmjerivaču nije omogućeno MAC filtriranje (ili provjerite je li gateway na bijelom popisu).
- Osigurajte da su ograničenja pristupa (roditeljska kontrola, itd.) onemogućena.
- Provjerite ima li usmjerivač funkciju mirovanja. Ako ima, onemogućite tu funkciju (izbjegavajte često odspajanje/ponovno spajanje na usmjerivač kako biste osigurali stabilnu funkciju gateway uređaja).
- Onemogućite ograničenje Wi-Fi kanala (omogućite automatski odabir) ili odaberite kanale 1, 6 ili 11.
- Provjerite je li omogućen i 2,4 GHz ako je usmjerivač dvopojasni (VELUX ACTIVE with NETATMO i VELUX App Control mogu se povezati samo na 2,4 GHz mreže). Pokušajte također onemogućiti 5 GHz.
- Provjerite je li UPnP omogućen (ovo se preporučuje).
- Provjerite je li blokiran jednosmjerni i višesmjerni prijenos s LAN-a na WLAN.
- Pokušajte zamijeniti trenutne DNS poslužitelje Google poslužiteljima (primarni: 8.8.8.8/sekundarni: 8.8.4.4).
- Provjerite ima li usmjerivač filtriranje vatrozida/komunikacijskog priključka. Ako ima, otvorite komunikacijski priključak 25050 (TCP).
- Dajte gateway uređaju statičku IP adresu s njegovom MAC adresom.
Kako biste poboljšali jačinu Wi-Fi signala između gatewaya i routera, možete fizički primaknuti gateway i router edan drugome. Wi-Fi mreži možete dodati i pojačivač bežičnog dometa.
Kako biste gateway povezali s novom Wi-Fi pristupnom točkom (routerom), idite u aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Gateway > Postavi Wi-Fi”. Sada ćete biti vođeni da ponovno unesete pristupnu šifru svoje Wi-Fi pristupne točke.

Izvadite baterije, pritisnite bilo koju od tipki daljinskog upravljača i ponovno umetnite baterije. Trebali biste vidjeti treperenje zelenog svjetla na prednjoj strani daljinskog upravljača koje naznačuje da se pravilno napaja. Umetnite nove baterije ako ne vidite svjetlo ili ako je slabo/prigušeno.
 
U slučaju problema s vezom, postavite senzor/prekidač bliže gatewayu (20 – 50 cm) tijekom postupka otkrivanja.

Kako biste postigli najbolje uvjete za točna mjerenja, postavite senzor u skladu sa sljedećim smjernicama:
  ​– Postavite senzor na dohvat ruke na odgovarajuću visinu na zidu (90 – 170 cm)
  – Ne postavljajte senzor na unutrašnju stranu vanjskog zida
  – Ne postavljajte senzor na izravnu sunčevu svjetlost
  – Ne postavljajte senzor iznad grijaćih elemenata ili radijatora
  – Ne postavljajte senzor iza zastora, namještaja ili drugih prepreka

Postavite prekidač kod odlaska unutar dosega na odgovarajuću visinu (90 – 120 cm), pokraj glavnog ulaza. Prekidač kod odlaska možete postaviti na svaki ulaz u svoj dom.
Maksimalni radni domet između senzora / prekidača kod odlaska i gatewaya je 300 m slobodnog vidika ili o. 30 m na zatvorenom (uključujući zidove i stropove).
Pokušajte primaknuti gateway i senzore/prekidače bliže jedne drugima kako biste poboljšali jačinu bežičnog signala. Ne može se upotrebljavati pojačivač bežičnog dometa.

Senzor je unaprijed  postavljen za upravljanje svim prozorima u prostoriji. Ako u prostoriji nema električnih prozora, onda se upravlja svom vanjskom zaštitom od sunca. Ako nije postavljena vanjska zaštita od sunca, onda se upravlja svim unutarnjim sjenilima.
 
Tu zadanu postavku možete urediti u aplikaciji tako da pronađete: „Postavke > Upravljanje domom > Soba > Senzor unutarnje klime > Upravljani pokretači”. Senzor unutarnje klime može upravljati samo proizvodima u istoj sobi te se istodobno može upravljati samo jednom vrstom proizvoda.

Kako biste svojem VELUX ACTIVE rješenju dodali dodatni senzor, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Instaliraj nove proizvode > Instaliraj dodatni prekidač” i slijedite upute.

Kako bi iz svoje instalacije VELUX ACTIVE uklonili senzor, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Soba > Senzor unutarnje klime” i pritisnite „Ukloni proizvod”.
Kako biste premjestili senzor iz jedne prostorije u drugu, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Soba > Senzor unutarnje klime” i pritisnite „Premjesti proizvod”.
Senzor može upravljati samo proizvodima u prostoriji u kojoj se nalazi. Preporučuje se postavljanje senzora u svaku prostoriju radi postizanja optimalnog automatskog upravljanja proizvodima i ostvarivanja svih pogodnosti usluge VELUX ACTIVE.
Kako biste svojem VELUX ACTIVE rješenju dodali dodatni senzor kod odlaska, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Instalirajte nove proizvode > Instalirajte novi prekidač/senzor i slijedite upute.
Maksimalni radni domet između VELUX proizvoda i gatewaya je 300 m slobodnog vidika ili o. 30 m na zatvorenom (uključujući zidove i stropove). Domet se može udvostručiti (60 m na zatvorenom) dodavanjem io-homecontrol proširivača dometa (KLF).
Ne. Jednostavno u gateway kopirajte identitet svojih prozora i proizvoda za zaštitu od sunca s jednog (ili više) postojećih daljinskih upravljača. Svi će ostali postojeći daljinski upravljači ostati nepromijenjeni.
Ako je prozor ili proizvod za zaštitu od sunca dostavljen sa zidnim prekidačem (lokalno upravljanje), uvijek trebate započeti njegovim uparivanjem s tim prekidačem. Slijedite upute priložene uz zidni prekidač.

Ako imate VELUX upravljački panel (KLR 200) ili VELUX daljinski upravljač sa zaslonom (KLR 100), dodajte prozor ili proizvod za zaštitu od sunca i tom daljinskom upravljaču. Slijedite upute priložene uz daljinski upravljač.

Napomena: Prikupljanjem svih proizvoda u jedan daljinski upravljač pojednostavnit će se postupak kopiranja VELUX proizvoda u VELUX ACTIVE gateway.
Kako biste svojoj instalaciji usluge VELUX ACTIVE with NETATMO ili VELUX App Control dodali novi prozor ili proizvod za zaštitu od sunca, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Instaliraj nove proizvode > Instaliraj novi prozor” i slijedite upute.

Napomena: prije dodavanja novog proizvoda u VELUX ACTIVE ili VELUX App Control, proizvod već mora biti uparen s VELUX daljinskim upravljačem.
Firmware VELUX ACTIVE gatewaya automatski se ažurira kad se objave nove značajke i ispravke programskih pogrešaka. Pobrinite se da je uvijek uključen i povezan s internetom.

Korištenje moje aplikacije

A VELUX App Control és a VELUX ACTIVE with NETATMO intelligens otthoni vezérlőrendszerek, amely segítségével okostelefonjáról vezérelheti VELUX-ablakait és kiegészítőit. A két termék közötti különbség: 

VELUX ACTIVE with NETATMO: Ezzel a termékkel vezérelheti az otthonát egy alkalmazás segítségével. Manuálisan működtetheti VELUX-termékeit, beállíthatja őket bármilyen kívánt helyzetbe, és ütemezett automatizálásokat is létrehozhat személyes beállításai alapján (például hogy naponta hányszor szeretne szellőztetni a szobában). Ezenkívül intelligens automatizálási beállításokat is létrehozhat a beltéri klíma alapján. A VELUX ACTIVE kezdőcsomagjában található beltéri klímaérzékelő érzékeli otthona beltéri hőmérsékletet, páratartalmat és szén-dioxid-szintjét. Ha az értékek az Ön által preferált tartományon kívül esnek, a VELUX ACTIVE automatikusan biztosítja a szellőzést és az optimális fényviszonyok megteremtését, hogy fenntarthassa otthonában az egészséges beltéri klímát. 

VELUX App Control: Ezzel a termékkel szintén vezérelheti az otthonát egy alkalmazás segítségével. Manuálisan működtetheti VELUX-termékeit, beállíthatja őket bármilyen kívánt helyzetbe, és ütemezett automatizálásokat is létrehozhat személyes beállításai alapján (például hogy naponta hányszor szeretne szellőztetni a szobában). Mivel a VELUX App Control vásárláskor nem tartalmaz beltéri klímaérzékelőt, így Ön NEM fog tudni intelligens automatizálási beállításokat létrehozni. Azonban bármikor hozzáadhat érzékelőket a VELUX App Controlhoz, és ezzel VELUX ACTIVE termékké alakíthatja. 

Mindkét terméket ugyanaz az alkalmazás vezérli – keresse az app store-jában: „VELUX ACTIVE with NETATMO”. 
Crvena točka pored ikone Postavke označava da za vas postoje vijesti o VELUX ACTIVE with NETATMO ili VELUX App Control. Možete biti obaviješteni o novim značajkama ili poboljšanjima koja se dodaju u vašu aplikaciju tako što ćete otvoriti područje postavki i pronaći: Što je novo. Nakon što pročitate informacije, točka nestaje dok ne stignu nove informacije.
Za prikaz Uvjeta korištenja za VELUX ACTIVE i VELUX App Control kliknite ovdje
Kliknite ovdje

Razina kakvoće zraka u vašem domu stalno se prikazuje u aplikaciji VELUX ACTIVE. Unosom stranice sobe (upravljanje proizvodom) možete vidjeti razine temperature, vlage i CO2 koje se mjere senzorom u toj prostoriji.

Idite na stranicu sobe kako biste vidjeli trenutačne razine temperature, vlage i CO2 u određenoj sobi. Promijenite sobe kako biste vidjeli razine u drugoj sobi.
Prema WHO-u, dobra unutarnja temperatura je između 17 ° i 26 ° Celzijevih stupnjeva (od 63 do 79 ° stupnjeva Fahrenheita). Time se može spriječiti kondenzacija, plijesan ili dehidracija ljudi koji borave u prostoriji.
Kako biste kao jedinicu temperature odabrali stupnjeve Celzijusa ili Fahrenheita, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Moj račun > Sustav jedinica” i odaberite željenu jedinicu.
Prema WHO-u, dobra razina unutrašnje vlage (količina vodene pare u zraku) je između 40 % i 60 %.
Prema WHO-u, dobra razina CO2 je manja od 1150 ppm.
Kako biste provjerili razinu baterije ili jačinu signala senzora unutarnje klime, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Soba > Senzor unutarnje klime”.
 
Kako biste provjerili razinu baterije ili jačinu signala prekidača kod odlaska, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Prekidač kod odlaska”.
 
Kako biste provjerili jačinu Wi-Fi signala prema gatewayu, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Gateway”.
Da biste u aplikaciji prikazali drugi dom, pritisnite naziv doma na početnom zaslonu i odaberite željeni dom.
Ako ste zaboravili lozinku za VELUX račun, pritisnite „Zaboravili ste lozinku?” na zaslonu za prijavu i slijedite upute u e-mailu. Ako ne primite e-mail, provjerite neželjenu poštu.
Možete pozvati i podijeliti pristup s novim korisnikom tako da otvorite aplikaciju i pronađete: „Postavke > Upravljanje gostima > Pozovi korisnika”
Automatski ćete primiti obavijest kad se objavi nova verzija. Posjetite stranicu za preuzimanje i prihvatite ažuriranje ako niste onemogućili automatska ažuriranja.
Aplikacijom ili daljinskim upravljačem možete upravljati svojim VELUX prozorom ili proizvodom za zaštitu od sunca kako biste ga postavili u željeni položaj. U aplikaciji odaberite prostoriju i pomaknite se prema dolje dok ne uočite proizvod kojim želite upravljati. Povucite upravljački kotačić na upravljačkoj traci kako biste prozor postavili u željeni položaj. Otpustite upravljački kotačić kako biste pokrenuli pomicanje. Pomicanje uvijek možete zaustaviti pritiskom gumba „Stop”.

Napomena: Brzo upravljanje možete postići pritiskom na ikone proizvoda sa svake strane klizača - proizvod će tada izravno preći u krajnji položaj.
Kako biste zaustavili proizvod dok radi, upotrijebite daljinski upravljač ili aplikaciju. Pritisnite gumb „Stop” na početnom zaslonu ili na zaslonu prostorije u aplikaciji.
Postoje dva načina privremenog zaustavljanja automatskog upravljanja:
– Upravljajte proizvodom ručno kako biste ga postavili u novi položaj - iz aplikacije ili s pomoću daljinskog upravljača VELUX. Time će proizvod biti izoliran od dodatnog automatskog upravljanja do sljedećeg automatskog upravljanja.
- Upotrijebite kontrolni centar gore desno (3 točke) za „Pauziranje” svog automatskog upravljanja za tu određenu sobu. Da biste ponovno aktivirali automatsko upravljanje, odaberite „Pokreni ponovno” u kontrolnom centru ili samo pričekajte da se pokrene sljedeće automatsko upravljanje.

Kako biste otvorili prozor u položaj sigurnosne ventilacije, vodoravno kliznite upravljačkim kotačićem na upravljačkoj traci dok ne dosegne ikonu „zaključana ventilacija”.

Napomena: ikona „zaključana ventilacija” neće biti prikazana ako vaš prozor nema ventilacijski preklop.

Dodatna oprema koja je ugrađena na prozoru također će biti grupirana s prozorom u aplikaciji. Kako biste pronašli određeni proizvod, odaberite prostoriju s prozorom i pomičite prema dolje dok ne vidite prozor ili proizvod za zaštitu od sunca kojim treba upravljati.
U aplikaciji se ne može kreirati osobno grupiranje proizvoda.
Ako želite upravljati svim proizvodima iste vrste u sobi, odaberite zaslon sobe i opciju grupe ispod vrijednosti senzora. Promjena položaja klizača sada upravlja svim proizvodima te vrste. Da biste dobili pojedinačno upravljanje, odaberite opciju Uređaj.

Alternativno, možete upravljati svim proizvodima jedne vrste sa senzora unutarnje klime u sobi. Te grupe uvijek su prozori, rolete ili sjenila.
Za sve upravljačke naredbe poslane iz aplikacije potrebna je internetska veza između vašeg mobilnog uređaja i gateway uređaja. Ako se ta komunikacijska veza prekine, ne možete se koristiti aplikacijom dok se veza ponovno ne uspostavi. Sam gateway nastavit će pružati automatsko upravljanje dva dana bez pristupa internetu. Nakon tog vremena zaustavlja se jer nisu ažurirani vremenski podaci.
Postavke automatskog upravljanja možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Da biste promijenili postavke, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke> Raspored i automatizacija” i unesite svoje preferencije za svaku sobu zasebno.
Da, s aplikacijom je moguće privremeno poništiti zaštitu senzora za kišu. Kad prvi put otvorite prozor, to je ograničeno na položaj ventilacije i vi ste obaviješteni: „Pada kiša”. Ako još jednom otvorite prozor koristeći klizač položaja, dopušteno vam je otvaranje do 50 %. Nakon 15 minuta, prozor se automatski opet zatvara osiguravajući potpunu zaštitu od kiše.

Napomena: NIJE moguće isključiti zaštitu senzora za kišu za starije motorizirane prozore i za prozore za ravni krov s kupolom.
Možete preimenovati svoj dom, prostorije ili proizvode u svakom trenutku. Kako biste preimenovali dom, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Naziv kuće” i unesite svoje preferencije. Kako biste preimenovali prostoriju, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Prostorija” i unesite svoje preferencije. Kako biste preimenovali proizvode, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > Prostorija > Proizvod” i unesite svoje preferencije.
 
Važno: pri dodjeljivanju naziva prostorijama i proizvodima budite oprezni da ne upotrijebite vrstu prostorije u nazivu proizvoda jer to može dovesti do sukoba zbog podudarnosti naziva. Zadržite nazive vrsta prostorija (kupaonica, kuhinja itd.) za prostorije i nazive vrsta proizvoda (prozor, sjenilo itd.) za proizvode. Time će se izvršiti najbolja integracija s glasovnim naredbama za Siri (Apple HomeKit). Ako za Siri upotrebljavate engleski jezik, imenujte prostorije i proizvode engleskim nazivima/pojmovima radi najbolje učinkovitosti.
Aplikacija će vas automatski obavijestiti ako neki od senzora ili prekidač za odlazak treba zamijeniti. Ako želite ukloniti obavijesti, svim VELUX ACTIVE obavijestima možete upravljati tako da otvorite aplikaciju i pronađete: „Postavke > Obavijesti”.
Standardnim VELUX ACTIVE with NETATMO i VELUX App Control obavijestima možete upravljati tako što ćete otvoriti aplikaciju i pronaći:„Postavke > Obavijesti”. Trenutačno nije moguće stvoriti nove obavijesti u VELUX ACTIVE ili VELUX App Control.

Dva crvena gumba na početnom zaslonu, označeni suncem i mjesecom, upotrebljavaju se za brzo i jednostavno upravljanje proizvoda za zaštitu od sunca. Pritiskom gumba sa suncem podižu se svi proizvodi za zaštitu od sunca u domu (Dobro jutro). Pritiskom gumba s mjesecom spuštaju se svi proizvodi za zaštitu od sunca u domu (Laku noć).

Da, možete izmijeniti funkciju „Zaključavanje” kako biste spustili sve proizvode za zaštitu od sunca po odlasku ili izmijeniti scenarij „Laku noć” kako bi se zatvarali i svi prozori pri spuštanju zaštite od sunca. Kako biste izmijenili scenarije, otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Brze radnje”.

Gumb za zaključavanje i prekidač za odlazak upotrebljavaju se za postavljanje VELUX ACTIVE upravljanja unutarnjom klimom u siguran način rada (tijekom odsutnosti) kada niste kod kuće. Vaši su prozori tada ograničeni na samo na ventilaciju kroz preklop / bez otvaranja (prozori bez preklopa). Pritiskom na „zatvoreno zaključavanje” postavlja se sigurni način rada / način rada tijekom odsutnosti. Pritiskom na „otvoreno zaključavanje” postavlja se neosigurani način rada / način rada tijekom prisutnosti.

Napomena: postavljanje stanja u aplikaciji jednako je pritiskanju prekidača za odlazak.

VELUX ACTIVE with NETATMO i VELUX App Control osigurani su kako bi spriječili neovlaštene korisnike da otključaju vaš dom. Za otključavanje je potrebno da vaš pametni telefon preuzme od gateway uređaja poseban ključ za provjeru autentičnosti. Korisnici koji nemaju taj ključ ne mogu otključati dom iz svoje aplikacije.

Dva su načina preuzimanja ključa:
– Ključ se automatski preuzima tijekom instalacije gateway uređaja.
- Ključ se preuzima pritiskom na crvenu traku upozorenja pod nazivom „Potrebna je provjera autentičnosti”, a zatim slijedeći upute.
(pobrinite se da su pametni telefon i gateway blizu jedan drugome (približno 20 cm) te da su oba povezana na istu Wi-Fi mrežu)

Sigurnosni ključ izravno se sprema u pametni telefon zbog sigurnosnih razloga. Morat ćete preuzeti novi ključ ako promijenite pametni telefon ili uređaj ili ako se odjavite s računa.

Napomena: uvijek možete otključati svoj dom koristeći se prekidačem kod odlaska.
VELUX ACTIVE to tumači kao ovlaštenog korisnika i smatra sigurnim otključati dom kad se od daljinskog upravljača primi upravljačka naredba.

Mjerenja i automatizacija

Algoritmi VELUX ACTIVE mogu se prilagoditi kako bi zadovoljavali vaše osobne preferencije. Ako želite povećati ili smanjiti osjetljivost parametara unutarnje klima ili želite definirati razdoblje neaktivnosti, to se može izvršiti otvaranjem aplikacije i pronalaženjem: „Postavke > Aktivno upravljanje”.
Podaci o vanjskom vremenu upotrebljavaju se za podešavanje trajanja i razmjera otvaranja prozora tijekom prozračivanja kako bi se spriječio rad prozora onda kad se ne može postići poboljšanje unutarnje klime. Podaci o vremenu upotrebljavaju se i za podešavanje proizvoda za zaštitu od sunca radi sprječavanja mogućeg pregrijavanja prije nego li do njega dođe.
Kad je ugrađen senzor unutarnje klime i upravljački algoritmi aktivirani su u aplikaciji, VELUX ACTIVE automatski će upravljati svim krovnim prozorima i svim proizvodima za zaštitu od sunca u prostoriji.
VELUX ACTIVE i VELUX App Control nastavit će raditi tijekom prekida rada interneta. Aplikacija regulira unutarnju klimu i zaštitu od sunca u skladu sa zadnjom zadanom vrijednosti koja je primijenjena prije prekida veze (način rada tijekom odsutnosti, ručno zadana vrijednost itd.). Nakon dva dana zaustavlja se jer nisu ažurirani vremenski podaci. Samo upravljanje zaštitom od sunca ujutro i navečer i dalje radi.

Međutim, tijekom prekida veze nećete se moći koristiti aplikacijom (odnosno, bez upravljanja proizvodima, bez očitavanja parametara unutarnje klime i bez izmjena postavki). Funkcionalnost aplikacije automatski se ponovno aktivira na svim povezanim uređajima kad se internetska veza ponovno uspostavi. Možda će biti potrebno nekoliko minuta da se gateway ponovno poveže nakon ponovnog uspostavljanja internetske veze.

Tijekom nestanka struje, funkcije VELUX ACTIVE i VELUX App Control neće biti dostupne. Međutim, moći ćete upravljati VELUX proizvodima sa solarnim napajanjem koristeći se daljinskim upravljačem. Po povratku napajanja, gateway će se automatski ponovno spojiti s usmjerivačem i poslužiteljima u oblaku. Imajte na umu da to može potrajati nekoliko minuta.
Radi osiguravanja potpune sigurnosti vašeg doma, VELUX gateway automatski će ući u sigurni način rada (način rada tijekom odsutnosti) nakon nestanka struje. Time se sprječava otvaranje prozora ako nestanak struje prouzroči zlonamjerna osoba izvan doma.
Da, aplikaciju možete koristiti za definiranje razdoblja nakon kojeg želite da se prozor automatski zatvori (odnosno, prozračivanje kupaonice na temelju vremena). Za definiranje razdoblja, pritisnite ikonu kontrolnog centra (3 točke) u gornjem kutu zaslona sobe i postavite tajmer. Kada vrijeme istekne, prozor će se automatski zatvoriti. Automatizirano upravljanje nastavit će se automatski na početku sljedeće ACTIVE planirane automatizacije.
Možete podesiti razdoblje kad će se prozor automatski zatvoriti kako bi zadovoljili osobne potrebe. Po zadanoj postavci razdoblje je postavljeno na 15 minutes, ali se može podesiti na bilo koju vrijednosti između 5 i 60 minuta.
Ne. VELUX ACTIVE ne pruža mogućnost definiranja rasporeda za otvaranje i zatvaranje prozora i/ili proizvoda za zaštitu od sunca. Ako upotrebljavate VELUX ACTIVE na iPhone uređaju, možete izraditi raspored u aplikaciji Apple Home – pogledajte podršku za Apple HomeKit.
Da, moguće je onemogućiti ili zaustaviti VELUX ACTIVE radi izbjegavanja automatskog upravljanja prozorima i proizvodima za zaštitu od sunca. Otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Raspored i automatizacija” kako biste isključili svo automatsko upravljanje u domu. Ili omogućite automatsko upravljanje u određenim sobama tako što ćete otvoriti aplikaciju i pronaći: „Postavke > Raspored i automatizacija > Soba > Parametri > Omogući ovu automatizaciju”.
Da, moguće je privremeno onemogućiti VELUX ACTIVE with NETATMO i VELUX App Control u jednoj (ili svim) prostorijama radi izbjegavanja automatskog upravljanja prozorima i proizvodima za zaštitu od sunca tijekom noći. Otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Raspored i automatizacija > Soba” da biste definirali vrijeme rada za tu sobu (tj. od 8 do 21 sat). Ponovite taj korak za svaku prostoriju.
Da, moguće je onemogućiti VELUX ACTIVE ili VELUX App Control u jednoj prostoriji uz istodoban nastavak rada automatskog upravljanja u drugoj prostoriji. Otvorite aplikaciju i pronađite: „Postavke > Raspored i automatizacija ” i odaberite prostoriju u kojoj želite onemogućiti VELUX ACTIVE ili VELUX App Control. Sada možete definirati vrijeme rada za tu sobu - ili poništiti odabir opcije „Omogući ovu automatizaciju” kako biste isključili planirano upravljanje za tu sobu.
Da, možete odlučiti kako želite, kada VELUX ACTIVE ili VELUX App Control smiju raditi. Možete definirati pojedinačni raspored za svaki dan u tjednu i/ili čak možete definirati određena razdoblja dnevno. Ovdje pročitajte više o značajci Raspored i automatizacija kako biste saznali kako sami izrađujete svoju automatizaciju.
Temperatura prostorije mjeri se senzorom unutarnje klime. Temperatura se mjeri svakih 20 sekundi u rasponu 0 – 50 °C / 32 – 122 °F.
Mjerenja VELUX ACTIVE temperaturnog senzora koja se razlikuju od mjerenja drugog termometra u prostoriji mogu biti prouzročena nepropisnim mjestom postavljanja. Provjerite je li senzor možda postavljen na izravnu sunčevu svjetlost, iznad grijaćeg elementa, iza zastora, blizu otvorenog prozora ili vrata. Uklonite senzor i premjestite ga na drugo mjesto.
Vlaga se mjeri senzorom unutarnje klime postavljenim na zidu u prostoriji. Mjerenje vlage ažurira se svakih 20 sekundi i mjeri se u rasponu 0 – 100 % s točnošću od ± 3 %.
Razina ugljičnog dioksida (CO2) u prostoriji mjeri se senzorom unutarnje klime postavljenim na zidu u prostoriji. Mjerenje CO2 ažurira se svakih 5 minuta i mjeri se u rasponu 0 – 5000 ppm.
Ako nisu prikazane vrijednosti mjerenja senzorom u aplikaciji, razlog može biti problem s baterijom ili komunikacijom.
 
Najprije provjerite razinu baterije senzora.
– Provjerite razinu baterije senzora tako da otvorite aplikaciju i pronađete: „Postavke > Upravljanje domom > Prostorija > Prekidač senzora > Razina baterije”.
– Izvadite baterije, pričekajte nekoliko sekundi prije ponovnog umetanja i zatim provjerite treperi li LED svjetlo na prednjoj strani prekidača.
 
Zatim provjerite kvalitetu radijskog signala između senzora i pristupnika.
– Provjerite kvalitetu radijskog signala tako da otvorite aplikaciju i pronađete: „Postavke > Upravljanje domom > Prostorija > Prekidač senzora > Radijski signal”.
– Primaknite senzor bliže pristupniku.
Senzor za kišu isporučen s VELUX prozorom (ili kompletom motora) izravno je povezan s upravljanjem motorom. Aplikaciji se ne prenose informacije kad se otkrije da pada kiša i prozor se zatvori (otkrivanjem kiše upravlja se lokalno otvaračem prozora). Aplikacija VELUX ACTIVE upozorit će samo o kiši ako je prozor (motor) otvoren dok pada kiša.

Ako nedostaju neke ili sve vrijednosti senzora, možda je senzor nedostupan (to će biti naznačeno u aplikaciji). Provjerite baterije senzora i zamijenite ih ako je potrebno. Ako nedostaje samo vrijednost za ugljični dioksid (CO2), a razine vlage i temperature ispravno su prikazane, onda pričekajte 5 – 10 minuta kako biste provjerili hoće li se mjerenje pojaviti. Razina CO2 mjeri se samo jednom svakih 5 minuta i do toga može doći nakon zamjene baterija.

Ako se nijednom od ovih radnji nije uspjelo prikazati vrijednosti senzora, onda je senzor potrebno zamijeniti.

Napomena: mjerenja CO2 neće biti prikazana do 12 sati nakon početnog postavljanja zbog kalibriranja senzora.

Senzor i prekidač za odlazak imaju tipičan vijek trajanja baterije od 2 godine pri normalnom radu. Senzor i prekidač za odlazak ostat će u potpunosti funkcionalni do 7 dana nakon ulaska u stanje niske razine baterije.

Moji podaci

Tijekom instalacije usluge VELUX ACTIVE, bit ćete zatraženi da stvorite račun sa svojom adresom e-pošte i lozinkom. Vaša je e-pošta pohranjena u sigurnom poslužitelju u oblaku. VELUX neće imati pristup vašoj lozinci. Ako instalirate VELUX pristupnik putem usluge Apple HomeKit, podaci neće biti spremljeni.
 
Ako instalirate putem aplikacije VELUX ACTIVE, pohranit ćemo podatke o vašem pristupniku i postavljanju sustava u svrhe optimizacije usluga i proizvoda.
 
Pohranjujemo podatke dok je vaš račun aktivan i 6 mjeseci nakon što su proizvodi isključeni.
 
Cjeloviti pregled osobnih podataka koje pohranjujemo možete pronaći u VELUX ACTIVE Pravilima o privatnosti.
VELUX ACTIVE podaci pohranjuju se u sigurnom podatkovnom centru kojim upravlja NETATMO. Podacima mogu pristupiti samo VELUX A/S, NETATMO i vaša lokalna VELUX prodajna tvrtka. Podatkovni centar nalazi se u EU-u.
VELUX ACTIVE podaci nisu vidljivi subjektima osim VELUX A/S, NETATMO i, u ograničenoj mjeri, lokalnoj VELUX prodajnoj tvrtki.
Usluga VELUX ACTIVE prikuplja podatke kako bi mogla učinkovito upravljati unutarnjom klimom. Podaci se upotrebljavaju u svrhe optimizacije usluga i proizvoda te u marketinške svrhe ako ste nam za to dali privolu. Cjeloviti pregled osobnih podataka koje pohranjujemo možete pronaći u VELUX ACTIVE Pravilima o privatnosti

Ako biste željeli vidjeti izvješće osobnih podataka koje smo pohranili, obratite se na adresu: active-support@velux.com

U aplikaciji VELUX ACTIVE možete promijeniti svoju adresu e-pošte i nazive domova, prostorija, prozora, sjenila i roleta. Ako imate neki drugi zahtjev, obratite se na adresu: active-support@velux.com
Ako biste željeli ukloniti informacije koje je pohranila tvrtka VELUX, morat ćete predati zahtjev za brisanje VELUX ACTIVE računa. Kad ponovno postavite pristupnik, obrisat ćemo vaše osobne informacije u roku utvrđenom u VELUX ACTIVE Pravilima o privatnosti. Ako želite da se informacije odmah uklone, obratite se na adresu: active-support@velux.com sa zahtjevom za brisanje. Više pojedinosti potražite u VELUX ACTIVE Uvjetima upotrebe.

VELUX grupa je posvećena sprečavanju incidenata kao što su krađa i zlouporaba podataka. Kako bismo to osigurali koristimo veliki broj tehničkih, administrativnih i fizičkih mjera sigurnosti dizajniranih za zaštitu podataka koje prikljupa VELUX ACTIVE. Napominjemo da unatoč našoj predanoj brizi da zaštitimo vaše podatke niti jedno sigurnosno rješenje nije savršeno niti neprobojno.

Ako, unatoč svim mjerama zaštite primijetite problem vezan uz osobne podatke, sumnjate na povredu osobnih podataka, problem informatičke prirode ili slično vezano uz VELUX ACTIVE, ovdje unesite sljedeće podatke. 
  1. Vrstu incidenta i opis (što ste primijetili?)
  2. Kada se incident dogodio?
  3. Gdje ste ga primijetili? (na kojim web stranicama ili sl.)
  4. Jesu li pojedinci pogođeni incidentom? (da li podaci koji su ukradeni osobni podaci pojedinca? Ako da, čiji?)
  5. Koga ste informirali o ovom incidentu?

Na vaš upit ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Vaša privatnost i sigurnost zaštićeni su značajkom ranjivosti telefona u vašoj Android aplikaciji ako slijedite naše preporuke u nastavku. Ovo je samo za korisnike Androida jer iOS radi na drugom sustavu.

Privatnost vaših podataka vrlo nam je važna. Sigurnosne ranjivosti mogu predstavljati prijetnju vašoj privatnosti podataka. Da bismo poboljšali sigurnost vašeg telefona, u aplikaciji nudimo preporuke. Slijedite naše savjete kako biste maksimalno povećali sigurnost svog telefona. Također ne zaboravite nadograditi Android verziju telefona.

1. Lozinka ili obrazac za zaključani zaslon:
Obrazac ili lozinka za zaključani zaslon sprječava ljude da pristupe vašim aplikacijama i lozinkama. Preporučujemo da postavite lozinku ili obrazac za otključavanje telefona.

2. Root pristup:
Ako je vaš telefon u root načinu, bilo kojoj aplikaciji omogućuje pristup drugim aplikacijama u sustavu. Preporučujemo vam da koristite standardni način distribucije (unrooted).

3. Neslužbena aplikacija ili pogrešan certifikat:
VELUX ACTIVE aplikaciju možete pronaći negdje drugdje, osim na Google Play-u. Neslužbena aplikacija možda nije toliko pouzdana kao službena. Preporučujemo da je uklonite i instalirate službenu aplikaciju s Google Play-a.

4. Ažuriranje sustava telefona:
Preporučujemo da na telefon instalirate najnovije ažuriranje sustava jer ga štiti od sigurnosnih prijetnji.

HomeKit

Apple HomeKit možete upotrebljavati za upravljanje VELUX proizvodima s pomoću Siri (glasovna pomoćnica za Apple). Glasom otvorite prozor, spustite sjenila ili pitajte o trenutačnom stanju kvalitete zraka u svojem domu. Apple HomeKit omogućuje vam i da izradite scenarije kojima svoje VELUX proizvode povezujete s drugim uređajima kompatibilnima s HomeKit.
Ako Apple HomeKit ne radi s vašim VELUX krovnim prozorima, provjerite sinkronizaciju podataka:
– Odspojite (isključite) pristupnik na barem 30 sekundi i ponovno ga priključite.
– Pričekajte da se dovrši iCloud sinkronizacija na svim povezanim uređajima koji se koriste istim Apple računom.
 
Možete provesti prisilnu sinkronizaciju povezivanjem iPhone uređaja s punjačem i njegovim ponovnim pokretanjem. Ako to ne uspije, morat ćete ponovno postaviti HomeKit konfiguraciju i ponovno je povezati.
"Ukoliko ste već prije konfigurirli HomeKit s drugim iOS uređajima, molimo vas da pogledate Najčešće postavljana pitanja: ""Kako mogu podijeliti upravljanje uslugom Apple HomeKit""? kako biste dobili pozivnicu.
Ili, slijedite sljedeće korake:

Prvo, resetirajte HomeKit vezu vašeg gateway-a:
- Uklonite gateway iz Home app ukoliko ga vidite u Home app.
- Provjerite da li je vaš pametni telefon povezan s istom Wi-Fi mrežom kao vaš gateway.
- Provjerite da li je vaš gateway uključen u struju i da LED lampica na njegovoj poleđini svjetli.
- Pritisnite i držite gumb označen ikonom postavki.
- Kada vidite da LED lampica treperi crveno, pustite gumb i još jednom ga brzo pritisnite kako biste potvrdili reset.
- Gateway će se sada resetirati i automatski pokrenuti.
- Pričekajte dok LED lampica na poleđini gatewaya ne zasvijetli bijelo.

Drugo, ponovno konfigurirajte Wi-Fi pristup gatewayu:
- Otvorite VELUX aplikaciju i odaberite ""Postavke""
- Odaberite ""Upravljanje domom""
- Odaberite ""VELUX Gateway""
- Odaberite ""Postavke Wi-Fi"" i slijedite upute.

Konačno, uparite vaš gateway s HomeKit:
- Otvorite VELUX aplikaciju i odaberite ""Postavke""
- Odaberite ""Upravljanje domom""
- Odaberite ""VELUX Gateway""
Odaberite ""Postavljanje HomeKit"" i slijedite upute.
"
HomeKit se oslanja na sigurni lokalni protokol koji pruža i osmišlja tvrtka Apple. Za Apple HomeKit potrebno je da budete kod kuće i priključeni na svoju Wi-Fi mrežu. VELUX ACTIVE smatra to sigurnim i otključava vaš dom kad se izvrši Apple HomeKit naredba. Usluzi HomeKit moguće je pristupiti samo kad niste kod kuće, ako se koristite Apple kućnim čvorištem (kao što je Apple televizor ili iPad).
 
Napomena: budite oprezni pri upotrebi HomeKit automatizacije kad niste kod kuće jer to može rezultirati otključavanjem vašeg doma.
Kako biste upravljali proizvodima s pomoću Siri i usluge Apple HomeKit kad niste kod kuće (niste povezani sa svojom kućnom Wi-Fi mrežom), trebate postaviti uređaj kao što je HomeKit kućno čvorište. To može biti:
 – Apple TV4 sa sustavom tvOS 10 ili novijim.
 – iPad sa sustavom iOS 10 ili novijim.
Možete se koristiti Siri glasovnim upravljanjem tako da pritisnete gumb za dom, pritiskom bočnog gumba i izgovaranjem rečenice: „Hej Siri”. Kako biste se koristili naredbom „Hej Siri” na svojem uređaju, morate je aktivirati unosom sljedećeg: Postavke > Siri i pretraživanje > Slušaj za „Hej Siri”.
 
Savjet! Pri dodjeljivanju naziva prostorijama i proizvodima budite oprezni da ne upotrijebite vrstu prostorije u nazivu proizvoda jer to može dovesti do sukoba zbog podudarnosti naziva. Zadržite nazive vrsta prostorija (kupaonica, kuhinja itd.) za prostorije i nazive vrsta proizvoda (prozor, sjenilo itd.) za proizvode. Time će se omogućiti i najbolja integracija s glasovnim naredbama za Siri (Apple HomeKit). Ako za Siri upotrebljavate engleski jezik (za najbolje glasovno prepoznavanje), trebali biste imenovati prostorije i proizvode engleskim nazivima/pojmovima radi najbolje učinkovitosti.
Tijekom VELUX ACTIVE postavljanja, bit ćete zatraženi da skenirate HomeKit kod za postavljanje kamerom na vašem uređaju.
 
8-znamenkasti Apple HomeKit kod (xxx-xx-xxx) možete pronaći na:
– naljepnici na stražnjoj strani pristupnika;
– zadnjoj stranici Kratkog vodiča za početak isporučenog u ambalaži.
 
Također možete ručno unijeti kod ako ga ne možete skenirati kamerom uređaja.
 
Ako niste konfigurirali HomeKit tijekom početne instalacije, to možete jednostavno učiniti tako da odaberete: „Postavke > Upravljanje domom > Pristupnik > Postavi HomeKit”
Upravljanje HomeKit dodatnom opremom možete dijeliti s drugim ljudima ako se koriste sustavom iOS 10 ili novijim i prijavljeni su u uslugu iCloud.
 
Kako biste podijelili upravljanje, trebat ćete biti kod kuće ili u domu imati postavljeno kućno čvorište pri slanju pozivnice.
 
U aplikaciji VELUX ACTIVE with NETATMO pronađite: „Postavke > Upravljanje domom > HomeKit > Pozovi”.
 
U aplikaciji Apple Home pronađite: „'Ikona strelice' u gornjem lijevom kutu > Pozovi > Unesite Apple ID osobe koji se upotrebljava s uslugom iCloud > Pošalji pozivnicu”.

Da, možete instalirati pristupnik s pomoću Apple HomeKit (a ne aplikacije VELUX ACTIVE with NETATMO). Slijedite upute na ovoj poveznici.

Napomena: za te se instalacije možete koristiti samo funkcionalnošću omogućenom uslugom Apple HomeKit i aplikacijom Apple Home. ACTIVE automatski algoritmi nisu obuhvaćeni uslugom Apple HomeKit o može im se pristupiti samo korištenjem aplikacijom VELUX ACTIVE.


"Kada poništite HomeKit vezu vašega gatewaya uklonit ćete sljedeće:

- Wi-Fi vezu između gatewaya i vašeg routera
- HomeKit vezu vašeg gatewaya

Veza vaših VELUX proizvoda, senzora i Prekidača kod odlaska će ostati nepromijenjena.
Da biste proveli resetiranje usluge HomeKit:

- Pritisnite i držite gumb označen ikonom postavki.
- Kada vidite da LED lampica treperi crveno, pustite gumb i još jednom ga brzo pritisnite kako biste potvrdili reset.
- Gateway će sada resetirati i automatski pokrenuti.
- Kada LED lampica zasvjetli bijelo, vaš gateway je spreman za povezivanje s HomeKit-om.
- Otvorite vašu Home aplikaciju i dodajte gateway u HomeKit kao novu dodatnu opremu."
Svoju Wi-Fi konfiguraciju možete ažurirati u slučaju da trebate promijeniti davatelja usluge interneta. 
Kako biste izvršili Wi-Fi ažuriranje:

– Pritisnite i držite gumb označen ikonom zupčanika.
– Otpustite gumb kad vidite da LED svjetlo treperi bijelo.
– Otvorite iOS postavke svojeg uređaja i otvorite dio „Wi-Fi”.
– Odaberite svoj pristupnik u dijelu „POSTAVI NOVI UREĐAJ …”. 
– Slijedite upute kako biste ažurirali Wi-Fi konfiguraciju.